Maak een slimmere toekomst

Hoe kunnen we nog slimmer en klantgerichter werken? Dat is de nieuwe vraag. We doen dat o.a. door middel van technologische vooruitgang. Daarmee kunnen we onze werkprocessen efficiënter en effectiever maken, onze medewerkers helpen onze producten en diensten verder te verbeteren en optimaliseren.

Intelligent beheer  

Al in de engineeringfase van projecten denken we met klanten mee om de Total Cost of Ownership (TCO) van een project te beperken. We verzamelen steeds meer data via sensoren en passen innovatieve technieken toe, zoals predictive maintenance.   

Naar de top 

We streven naar een top-5-positie in de belangrijkste markten waarin we actief zijn. Dat bereiken we door een grote klantgerichtheid, hoge kwaliteit en continue vernieuwing. Dit alles ondersteund door een robuust financieel beleid.  

Investeren in innovatie en digitalisering  

Het is essentieel om te blijven investeren in innovatie, in nieuwe samenwerkingen en digitalisering. Zo zetten we vaker AI in, en streven we ernaar projecten volledig virtueel uit te werken met Bouw Informate Model (BIM). Door processen te standaardiseren verminderen we faalkosten en afval.

Duurzaamheid biedt kansen 

We zetten volop in op duurzaamheid, onder meer door te werken aan circulair bouwen. Zo dragen we bij aan een betere toekomst. Maar het biedt ons ook de kans om een leidende positie in de markt te bereiken.

“Met innovaties moet de kracht van generaties worden benut”

Zoveel mogelijk antwoorden met onze strategie als uitgangspunt.