TBI Business Runs

Veelgestelde vragen

Ik kom niet direct in de juiste groep op TBInet terecht

Desktop:
Als je niet direct in de TBI Business Runs groep op TBInet komt, kan het zijn dat je niet automatisch aangemeld bent op TBInet. Volg onderstaande stappen: 

  1. Ga naar www.tbinet.nl.
  2. Klik op 'inloggen met TBI account'. 
  3. Log in met jouw zakelijke account. 
  4. Klik zodra je bent ingelogd op TBInet op 'groepen' bovenin het hoofdmenu. 
  5. Zoek vervolgens op 'TBI Business Runs'. 
  6. Klik de groep aan. Hierna opent de groep. 
  7. Klik rechtsboven op 'Lid worden'. 


Mobiel: 
Als je niet direct in de TBI Business Runs groep op TBInet komt, kan het zijn dat je niet automatisch aangemeld bent op TBInet of de TBInet-app niet hebt gedownload. Volg onderstaande stappen: 

- Android: Klik hier om de app voor Android te downloaden.
- Apple: Voor de Iphone volg je onderstaande stappenplan om de TBI Plek app te installeren: 

  1. Ga op jouw iPhone of iPad via safari (de standaard browser) naar www.tbinet.nl.
  2. Klik op ‘Download de mobiele app’
  3. Mocht je de melding krijgen: iTunes Store terugzetten, klik dan op bekijk in App Store en download de iTunes Store. Krijg je deze melding niet, ga dan naar stap 6. 
  4. Ga terug naar je browser waar je greet.appel.nl open hebt staan en klik onderin weer op Download hier de app.
  5. Vul, als dat gevraagd wordt, je Apple ID wachtwoord in. Het inwisselen van de code gaat automatisch.
  6. Als downloaden gereed is verschijnt de tekst 'Je hebt je code ingewisseld'. De app staat nu op je iPhone! Klik vervolgens op 'Gereed'. 
  7. Open de TBI Plek app. 
  8. Klik rechtonderin op 'Meer'
  9. Kies 'groepen'
  10. Zoek 'TBI Business Runs'. 

Ik kan mijzelf niet inschrijven via de link

Het platform om jezelf in te schrijven is alleen beschikbaar voor TBI-medewerkers. Zorg dat je bent ingelogd met je zakelijke account. 

Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met Rebekka Kadijk via r.kadijk@tbi.nl