Een markt, maar allesbehalve marktconform

Jong TBI bezoekt de Warehouse

Op woensdag 13 juni 2018 heeft er weer een geslaagde Jong TBI-activiteit plaatsgevonden. Het thema van deze activiteit was 'klantbeleving', in de breedste zin van het woord. De Warehouse van TBI-onderneming ERA Contour was zo gastvrij om hun locatie beschikbaar te stellen.

Benno van Dam van ERA Contour trapte de avond af met een presentatie over de Warehouse. De helft van de deelnemers werd vervolgens meegenomen voor een uitgebreide rondleiding door het gebouw, waarbij de andere helft tijd had voor het lopend buffet.

Nadat ook de deelnemers van de rondleiding zich weer hadden aangesloten en waren voorzien van avondeten, begon Luuk van den Eijk van Orator met zijn presentatie 'MAKE IT OR BREAK IT!'. Deze interactieve presentatie zette iedereen op scherp over hoe je nou eigenlijk overkomt bij een klant en hoe je 'klanten kan winnen in 5 stappen'. Want hoe sluit je een presentatie eigenlijk ├ęcht goed af? Na afloop werden er nog tien boeken van Luuk verloot: 'No panic, ik test mijn Titanic', over wat je moet doen om een succesvolle presentatie te geven.

Tijdens de afsluitende borrel was er volop tijd om met collega's na te praten, de brownies te proeven of om alsnog de rondleiding door de Warehouse te volgen. Al met al was het weer een afwisselende activiteit met een grote diversiteit aan deelnemers van verschillende TBI-ondernemingen.